Groeit je webshop uit zijn jas, zolder of garagebox?

Fulfilment brengt de focus terug op je verkoop


Heb je een webshop? Vanuit je huis of naast je fysieke winkel? En ben je dusdanig aan het groeien dat het inpakken, verzenden, inboeken of retourneren steeds meer tijd neemt? Tijd die je veel beter zou kunnen besteden aan je directe verkoopkanalen, je website en je online zichtbaarheid?

 

Weinig webshops redden het. Maar degene die het redden, lopen vaak binnen de kortste keren aan tegen een ruimtegebrek. Want waar laat je al die spullen? En hoe kun je je Adwords-campagne inrichten als je dagelijks druk bent met ritjes naar het postkantoor en het uitdraaien van pakbonnen?

 

Personeel inhuren is vaak niet aan de orde. Ook niet datgene wat de meeste webshopondernemers willen. Je wilt niet gebonden zijn aan werktijden, maar je wilt evenmin zelf hele middagen zitten wachten op de pakketdienst.

 

Uitbesteden is makkelijker dan je denkt

Gangbaarder ook dan menig ondernemer denkt. Je hoeft geen Bol.com te zijn, of Zalando, om je afhandeling professioneel te kunnen verzorgen. Of te laten verzorgen, als je kiest voor fulfilment, dus het uitbesteden van de logistiek van je webshop.

 

Het is een kwestie van goede afspraken maken

Je pallets met dozen extern plaatsen. Bestellingen laten verwerken voor een vaste prijs, op vaste tijden. Vóór 15 uur op de mail, wordt dezelfde dag verzonden. Pakbon erbij, voorraadsysteem automatisch bijgewerkt, kaartje erbij met jouw handtekening of voorwaarden.

 

  • Jij krijgt je handen weer vrij voor je marketing
  • Je hoofd weer vrij om te genieten van dit bedrijf
  • En je agenda weer vrij voor spontane acties, de vrijheid van de online ondernemer!

 

Is dat duur?

Hoeft niet. Wel duurder dan je garage. Of je zolder. Maar hoeveel is het je waard om je huis weer voor jezelf te hebben? En hoeveel mag het kosten om het minst leuke deel uit te besteden? Of om écht te kunnen doorgroeien?

 

Wij verwerken je bestelling inclusief porto al vanaf € 6,95.

 

Vaak zijn wij amper duurder dan Post.nl zelf

Terwijl zij het niet voor je inpakken.. wij wel. Terwijl wij óók je voorraad bijhouden.

 

Wat mag je verder naar ons toe schuiven?

Wat dacht je van adresseren? Ompakken, van grootverpakking naar alles in enkele zakjes of dozen? Cadeauverpakkingen, kaartje erbij, of een speciale actiebon?

 

Zelfs de retouren kunnen wij voor je verzorgen

Dan komt de doos bij ons. Verzorgen wij het uitpakken, controleren, herpakken en sorteren op voorraad. Voor ons gewoon werk dat we netjes en nauwkeurig doen. Voor jou wellicht het meest frustrerende deel van je webshop.

 

Zoek je zoiets?

Nieuwsgierig naar planning en prijs? Bel of mail met Intraflex, wij geven razendsnelle offertes met reële tarieven. Bovendien: Intraflex is kleinschalig en persoonlijk. Klinkt als reclamepraat, maar het is gewoon wel zo. Als je belt, krijg je Wijnand aan de telefoon. Met hem maak je de afspraken. Je spreekt af voor welke termijn. En je zegt per maand op als je toch een andere koers gaat varen met je onderneming. Of een pand koopt met eigen magazijn…

 

Tot die tijd hulp nodig?

Wij helpen je graag om door te groeien! Neem gewoon even contact met ons op. En heb je alleen externe opslagruimte nodig? Kijk dan nog even bij Warehousing.

Dit doen we ook

Verpakken

Verpakken


Ompakken, assembleren, samenvoegen, etiketteren, krimpen, sealen en meer.

Lees verder >

Warehousing

Warehousing


Op- en overslag, magazijn, voorraadbeheer van dozen, pallets of tijdelijke opslag.

Lees verder >